Ajatus: tänään mun piti herätä reippaana aamulla ja lähteä salille hikoilemaan.

Tulos: Heräsin kello 12 ja kömmin sohvalle syömään sipsiä.

No eipä tämäkään mikään suurempi ylläri ollut. Mun ehkä pahin tapani on saamattomuus ja laiskuus. Nytkin mun on viimeiset 2 h pitänyt tehä itelleni ruokaa, mennä suihkuun ja lähteä ulos koiran kanssa, koska tuolla on aaaivan ihana keväinen ilma! Mutta silti makaan vielä(kin) sohvalla yöpuvussa, suihkuttomana ja nälkäisenä.  Huhhuh. Mutta, koska nyt on hiihtoloma, ehkä mulla ois pikkuriikkinen oikeus vaan lillua? (ei mutta on tuo sää oikeasti niin ihana, että PAKKO se on käydä ulkona)

Viime yö meni aika huonosti. Mun isosiskolla oli tänään lääkärintarkastus. Eikä mikään ihan pikkujuttu, vaan mahdollisesti syöpä. Olin siis melko huolissani koko yön ja aamulla lähetinkin ensitöikseni viestin että miten siellä meni. "Ei mitään uutta..loman jälkeen tarkastuksiin". Ärsyttävää ja stressaavaa! Ajattelin, että tämän päivän jälkeen tietäisin onko mun sisko melko vakavasti sairas vai oliko vaan väärä hälytys. Nyt tää pelko huutelee vielä monta viikkoa takaraivossa. Kun haluaisin vaan tietää onko kaikki hyvin :(

Oioi rakastan kevääntuloa! Rakastan tuota aurinkoa, lintujenlaulua ja sitä, että saa viimein alkaa kuunteleen kevätmusiikkia! Sellaisia biisejä, joita ei yksinkertaisesti voi kuunnella talvella, koska ne ovat liian pirteitä ja liian kesäisiä. Muttakun kevät tulee, saa laittaa ämppärin ihan uuteen uskoon, ja taas fiilistellä! Ehdottomat kevätbiisi-suosikit:

1. The Soundsin biisit

2. The Crashin biisit (ehdoton suosikki pony ride!)

3.  PMMP: Kesäkaverit ja matkalulu

4.  Rauli Badding Somerjoki - Bensaa suonissa (tämä sen takia, koska aloitan huhtikuussa autokoulun ;D)

5. Remontoidut Iskelmät - Villejä lupiineja (eli amisversio villejä lupiineja-biisistä. ihanan iloinen kipale)

6. MGMT - Kids (oioii MIKÄ KESÄ FIILIIS)

7. Mika - Crace Kelly

Siinä näin äkkiä mietittynä muutamia!

Mutta, nyt tulin niin hyvälle tuulelle näistä lauluista, tosta auringonpaisteesta joka tunkee tänne huoneeseen, että taidan lähteä kokkailemaan jotain oikein herkkua, käydä suihkussa ja lähteä ihan ulos asti fiilisteleen!